Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4165
Title: Маркетингові дослідження іміджу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
Other Titles: Маркетинговые исследования имиджа Одесского национального экономического университета на рынке образовательных услуг
Market research image of Odessa National Economic University in the educational market
Authors: Манкаш, І.І.
Issue Date: 2015
Keywords: маркетингові дослідження
імідж
Одеський національний економічний університет
освітні послуги
маркетинговые исследования
имидж
Одесский национальный экономический университет
образовательные услуги
market research
image
Odessa National Economic University
educational services
Abstract: Метою дипломної роботи є обґрунтування необхідності формування та аналіз можливостей підвищення іміджу вищого навчального закладу на основі дослідження діяльності Одеського національного економічного університету, а також розроблення рекомендацій щодо можливих шляхів досягнення цієї мети.
Целью работы является обоснование необходимости формирования и анализ возможностей повышения имиджа высшего учебного заведения на основе исследования деятельности Одесского национального экономического университета, а также разработка рекомендаций относительно возможных путей достижения этой цели.
The aim is the rationale for the formation and analysis of opportunities to improve the image of higher education based on the study of Odessa National Economic University, as well as to develop recommendations on possible ways to achieve this goal.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4165
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Манкаш І.І. Маркетингова дослідження іміджу.pdf147,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.