Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Назва: Маркетинг підприємства агропромислового комплексу ТДВ «Комсомолець»
Інші назви: Маркетинг предприятия агропромышленного комплекса ОАО «Комсомолец»
Marketing of agricultural enterprises "Komsomolets"
Автори: Мутовчийська, М.О.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетинг
агропромисловий комплекс
підприємство
маркетинг
агропромышленный комплекс
предприятие
marketing
agriculture
enterprise
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: теоретико-методичне обґрунтування та розробка маркетингової стратегії підприємства агропромислового комплексу ТДВ «Комсомолець».
Цель исследования: теоретико-методическое обоснование и разработка маркетинговой стратегии предприятия агропромышленного комплекса ОАО «Комсомолец».
The purpose of the research: theoretical and methodological basis and development of marketing strategy of agricultural enterprises "Komsomolets".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мутовчийська М.О. Маркетинг підприємства.pdf278,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.