Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМутовчийська, М.О.-
dc.date.accessioned2015-11-24T08:41:54Z-
dc.date.available2015-11-24T08:41:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166-
dc.description.abstractМета дослідження: теоретико-методичне обґрунтування та розробка маркетингової стратегії підприємства агропромислового комплексу ТДВ «Комсомолець».ru_RU
dc.description.abstractЦель исследования: теоретико-методическое обоснование и разработка маркетинговой стратегии предприятия агропромышленного комплекса ОАО «Комсомолец».-
dc.description.abstractThe purpose of the research: theoretical and methodological basis and development of marketing strategy of agricultural enterprises "Komsomolets".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectагропромисловий комплексru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectагропромышленный комплексru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectagricultureru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.titleМаркетинг підприємства агропромислового комплексу ТДВ «Комсомолець»ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг предприятия агропромышленного комплекса ОАО «Комсомолец»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of agricultural enterprises "Komsomolets"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мутовчийська М.О. Маркетинг підприємства.pdf278,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.