Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовачук, К.М.-
dc.date.accessioned2015-11-24T09:03:24Z-
dc.date.available2015-11-24T09:03:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4167-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка альтернативних маркетингових стратегій для компанії ТОВ «Сандора» на базі дослідження теоретичних та методологічних підходів у стратегічному маркетингу.ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является разработка альтернативных маркетинговых стратегий для компании ООО «Сандора» на базе исследования теоретических и методологических подходов в стратегическом маркетинге.-
dc.description.abstractThe aim of the research is the development of alternative marketing strategies for the company "Sandora" based on the study of theoretical and methodological approaches strategic marketing.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectthe companyru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства ТОВ “Сандора”ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая стратегия предприятия ООО "Сандора"ru_RU
dc.title.alternativeThe marketing strategy of the company "Sandora" LLCru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новачук К.М. Маркетингова стратегія.pdf120,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.