Маркетинг підприємства «Шампань України» на ринку виноробної продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою даної роботи для вивчення поставленої проблеми, щодо підвищення конкурентоспроможності виноробного підприємства за рахунок впровадження маркетингової діяльності, є довести доцільність та ефективність використання маркетингових інструментів та подальший їх розвиток на базі виноробного підприємства «Шампань України».
Целью данной работы для изучения поставленной проблемы, по повышению конкурентоспособности винодельческого предприятия за счет внедрения маркетинговой деятельности, является доказать целесообразность и эффективность использования маркетинговых инструментов и дальнейшее их развитие на базе винодельческого предприятия «Шампань Украины».
The aim of this work to study of the problem, to improve the competitiveness of the winery through the introduction of marketing activities is to prove the feasibility and effectiveness of using marketing tools and their further development based on winery "Champagne of Ukraine."

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються