Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4168
Title: Маркетинг підприємства «Шампань України» на ринку виноробної продукції
Other Titles: Маркетинг предприятия «Шампань Украины» на рынке винодельческой продукции
Marketing Enterprise "Ukrainian Champagne" wine products on the market
Authors: Осатаненко, М.В.
Issue Date: 2015
Keywords: маркетинг підприємства
виноробна продукція
маркетинг предприятия
винодельческая продукція
marketing companies
wine production
Abstract: Метою даної роботи для вивчення поставленої проблеми, щодо підвищення конкурентоспроможності виноробного підприємства за рахунок впровадження маркетингової діяльності, є довести доцільність та ефективність використання маркетингових інструментів та подальший їх розвиток на базі виноробного підприємства «Шампань України».
Целью данной работы для изучения поставленной проблемы, по повышению конкурентоспособности винодельческого предприятия за счет внедрения маркетинговой деятельности, является доказать целесообразность и эффективность использования маркетинговых инструментов и дальнейшее их развитие на базе винодельческого предприятия «Шампань Украины».
The aim of this work to study of the problem, to improve the competitiveness of the winery through the introduction of marketing activities is to prove the feasibility and effectiveness of using marketing tools and their further development based on winery "Champagne of Ukraine."
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4168
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Осатаненко М.В. Маркетинг підприємства.pdf683,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.