Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4246
Title: Інфраструктурне забезпечення пляжного господарства курортного міста
Other Titles: Инфраструктурное обеспечение пляжного хозяйства курортного города
Infrastructure provision of a beach economy of a resort city
Authors: Герасименко, В.Г.
Ярьоменко, С.Г.
Герасименко, В.Г.
Яременко, С.Г.
Gerasimenko, V.
Iaromenko, S.
Citation: Герасименко В. Г. Інфраструктурне забезпечення пляжного господарства курортного міста / В. Г. Герасименко, С. Г. Ярьоменко // Наука й економіка: Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету. – Хмельницький: ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», 2015. – Вип. 3 (39). – С. 98-107.
Issue Date: 2015
Publisher: ПВНЗ «Хмельницький економічний університет»
Keywords: пляж
пляжна та припляжна зона
інфраструктурне забезпечення
маркетингове позиціонування
пляж
пляжная и припляжная зона
инфраструктурное обеспечение
маркетинговое позиционирование
beach
beach and near-beach area
infrastructure support
marketing positioning
Abstract: У статті розглянуто загальну характеристику пляжного господарства курортного міста на прикладі м. Одеси, а також природно-географічні характеристики, вимоги до пляжів та їх інфраструктури. Розглядаються питання рівня інфраструктурного забезпечення пляжів, можливості їх позиціонування відносно рекреаційних потреб відпочиваючих. Дослідження передбачає подальшу розробку питання інфраструктурного забезпечення курортного міста, маркетингового позиціонування на ринку рекреаційнихлпуогс курортного міста.
В статье рассмотрена общая характеристика пляжного хозяйства курортного города на примере г. Одессы, а также природно-географические характеристики, требования к пляжам и их инфраструктуре. Рассматриваются вопросы уровня инфраструктурного обеспечения пляжей, возможности их позиционирования относительно рекреационных потребностей отдыхающих. Исследования предусматривают дальнейшую разработку вопроса инфраструктурного обеспечения курортного города, маркетингового позиционирования на рынке рекреационных услуг, планирования и управления рекреационными территориями курортного города.
The paper describes general characteristics of the beach economy of resort city on the example of Odessa, as well as natural and geographical characteristics, requirements to the beaches and their infrastructure. The problems of the infrastructure provision of the beaches, the possibility of their positioning with the recreational needs of tourists are considered in the paper. Studies involve the further development of the issue of infrastructure provision of the resort city, the marketing positioning of recreational services, planning and management of recreational areas of the resort town.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4246
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.