Управління залученими ресурсами комерційного банку на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою дипломної роботи виступає дослідження основних засад та механізмів управління залученням ресурсів, розгляд ефективності використання залучених ресурсів на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк», а також побудова моделі, яка направлена на підвищення лояльності клієнтів
до відповідного банку, шляхом використання нецінових методів утримання та залучення клієнтів.
Целью дипломной работы выступает исследование основных принципов и механизмов управления привлечением ресурсов, рассмотрение эффективности использования привлеченных ресурсов на примере ПАО КБ «ПриватБанк», а также построение модели, которая направлена на повышение лояльности клиентов в соответствующий банк, путем использования не ценовых методов содержания и привлечения клиентов.
The aim of the thesis appears study the basic principles and governance arrangements involving resource efficiency consideration the use of borrowed resources on the example of PJSC CB "PrivatBank" and and construction of the model, which aims to increase customer loyalty the relevant bank through the use of non-price methods of content and attract customers.
Целью дипломной работы выступает исследование основных принципов и механизмов управления привлечением ресурсов, рассмотрение эффективности использования привлеченных ресурсов на примере ПАО КБ «ПриватБанк», а также построение модели, которая направлена на повышение лояльности клиентов в соответствующий банк, путем использования не ценовых методов содержания и привлечения клиентов.
The aim of the thesis appears study the basic principles and governance arrangements involving resource efficiency consideration the use of borrowed resources on the example of PJSC CB "PrivatBank" and and construction of the model, which aims to increase customer loyalty the relevant bank through the use of non-price methods of content and attract customers.