Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4266
Назва: Дослідження і прогнозування кон’юнктури вітчизняного ринку алкогольної продукції
Інші назви: Исследование и прогнозирование конъюнктуры отечественного рынка алкогольной продукции
Research and forecasting of conditions of the domestic market of alcoholic beverages
Автори: Айвазова, О.О.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: вітчизняні ринки
алкогольні продукти
отечественные рынки
алкогольные продукты
domestic markets
alcoholic products
Короткий огляд (реферат): Основною метою дипломної роботи є розробка рекомендацій щодо зміцнення кон’юнктури ринку алкогольної продукції за рахунок вдосконалення інституційних механізмів та залучення додаткових інвестицій у галузь.
Основной целью работы является разработка рекомендаций по укреплению рынка алкогольной продукции за счет совершенствования институциональных механизмов и привлечения дополнительных инвестиций в отрасль.
The main objective is to develop recommendations to strengthen the alcohol market by improving institutional arrangements and additional investments in the sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4266
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Айвазова О.О. Дослідження і прогнозування.pdf168,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.