Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4291
Назва: Удосконалення збутової політики підприємства (на прикладі ПП «Колос»)
Інші назви: Совершенствование сбытовой политики предприятия (на примере ООО «Колос»)
Improving the marketing policy of the enterprise (for example, Ltd. "Spike")
Автори: Стельмах, А.Л.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: збутова політика
підприємство
економічна діяльність
сбытовая политика
предприятие
экономическая деятельность
sales policy
enterprise
economic activity
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є аналіз теоретичних засад збутової політики як економічної діяльності, узагальнення та уточнення окремих аспектів теорії і практики збутової політики, аналіз проблем її формування на ПП «Колос» та запропонування шляхів удосконалення.
Целью работы является анализ теоретических основ сбытовой политики как экономической деятельности, обобщение и уточнение отдельных аспектов теории и практики сбытовой политики, анализ проблем ее формирования на ЧП «Колос» и предлагаемых путей совершенствования.
The aim is to analyze the theoretical foundations of marketing policy as an economic activity, summarizing and clarifying certain aspects of the theory and practice of marketing policy, analysis of the problems of its formation on the PE "Kolos" and suggested ways to improve.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4291
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмах А.Л. Удосконалення збутової політики.pdf243,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.