Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4346
Title: Товарознавство
Other Titles: Товароведение
Commodity research
Authors: Оснач, О.Ф.
Оснач, О.Ф.
Osnach, O.
Citation: Оснач О. Ф. Товарознавство: навч. посіб. / О. Ф. Оснач. - Київ:ТОВ “Центр учбової літератури”, 2004. – 203 с.
Issue Date: 2004
Publisher: Центр учбової літератури
Keywords: товарознавство
властивості промислових товарів
класифікація
метали
сталь
прокат
паливо
полімери
лакофарбувальні матеріали
товароведение
свойства промышленных товаров
классификация
металлы
сталь
прокат
топливо
полимеры
лакокрасочные материалы
commodity research
properties of manufactured goods
classification
metals
steel
rolled
fuels
polymers
paintwork materials
Abstract: Розкриті основні властивості, наведена класифікація, умови використання, принципи маркірування, правила транспортування і зберігання товарів промислового призначення. Показано значення вивчення курсу для студентів спеціальності „Маркетинг”, визначено цілі, задачі і принципи товарознавства. Наведені контрольні питання і тести до кожного розділу курсу для самостійного визначення рівня засвоєння матеріалу. Рекомендується для студентів і викладачів економічних вузів, а також для практичного використання при роботі з ринком.
Раскрыты основные свойства, приведена классификация, условия использования, принципы маркировки, правила транспортировки и хранения товаров промышленного назначения. Показано значение изучения курса для студентов специальности "Маркетинг", определены цели, задачи и принципы товароведения. Приведенные контрольные вопросы и тесты к каждому разделу курса для самостоятельного определения уровня усвоения материала. Рекомендуется для студентов и преподавателей экономических вузов, а также для практического использования при работе с рынком.
The basic properties, a classification, conditions of use, principles of labeling, transportation and storage rules for industrial goods. The significance of the study course for students of specialty "Marketing", the aims, objectives and principles of merchandise. These quizzes and tests to each course for self-determination of learning. Recommended for students and teachers of economic universities, as well as for practical use when working with the market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4346
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Товарознавство.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.