Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorOsnach, O.-
dc.date.accessioned2015-12-16T10:28:28Z-
dc.date.available2015-12-16T10:28:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationОснач О. Ф. Промисловий маркетинг: підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – Київ: Центр учбової літератури, 2009. – 365 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4348-
dc.description.abstractУ підручнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Особлива увага відводиться дослідженню ринку промислових товарів,показується їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового та споживчого призначення. Визначається вплив факторів кон’юнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємств, вибору відповідних методів щодо визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, рисунками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу. Підручник підготовлено для студентів, викладачів, науковців та фахівців які займаються маркетинговою діяльністю на промислових ринках.ru_RU
dc.description.abstractВ учебнике рассматриваются сущность, задачи, концепции и особенности промышленного маркетинга. Особое внимание отводится исследованию рынка промышленных товаров, показывается их классификация, приводятся основные различия между рынками товаров промышленного и потребительского назначения. Определяется влияние факторов рынка на осуществление маркетинговой деятельности предприятий. Предлагаются подходы к формированию товарной политики предприятий, выбора соответствующих методов по определению оптимальных каналов распределения. Теоретические положения дополнены статистическим данным, графиками, рисунками, что способствует более эффективному пониманию основных положений промышленного маркетинга.Учебник подготовлен для студентов, преподавателей, ученых и специалистов занимающихся маркетинговой деятельностью на промышленных рынках.-
dc.description.abstractThe textbook discusses the nature, objectives, concepts and characteristics of industrial marketing. Special attention is given to research of the market of industrial products, showing their classification, are the main differences between the markets of industrial and consumer goods. Defined factors influence market conditions for the implementation of marketing activity. Approaches to the formation of commercial policy enterprises, selection of appropriate methods to determine the optimal distribution channels. The theoretical supplemented with statistics, graphs, figures, contributing to a more effective understanding of the main provisions of industrial marketing.Textbook prepared for students, teachers, researchers and specialists are engaged in marketing activities in industrial markets.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТОВ “Центр учбової літератури”ru_RU
dc.subjectпромисловий маркетингru_RU
dc.subjectпромисловий товарru_RU
dc.subjectдослідження промислового ринкуru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингу промислового підприємстваru_RU
dc.subjectпромышленный маркетингru_RU
dc.subjectпромышленный товарru_RU
dc.subjectисследования промышленного рынкаru_RU
dc.subjectкомплекс маркетинга промышленного предприятияru_RU
dc.subjectindustrial marketingru_RU
dc.subjectindustrial productsru_RU
dc.subjectindustrial market researchru_RU
dc.subjectmarketing mix industrial enterprisesru_RU
dc.titleПромисловий маркетингru_RU
dc.title.alternativeПромышленный маркетингru_RU
dc.title.alternativeIndustrial marketingru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Промисловий маркетинг.pdf3,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.