Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4386
Назва: Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорській діяльності
Інші назви: Мониторинг качества туристического продукта в туроператорской деятельности
Monitoring the quality of the tourism product in tour operator activities
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Герасименко, В.Г.
Бедрадина, А.К.
Герасименко, В.Г.
Bedradina, G.
Gerasimenko, V.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорчькій діяльності / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених. — 2009. - С. 32-34.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький економіко-гуманітарний інститут
Ключові слова: моніторинг якості
туристичний продукт
туроператорська діяльність
мониторинг качества
туристический продукт
туроператорская деятельность
monitoring quality
tourism product
tour operator activities
Короткий огляд (реферат): Забезпечення високої якості послуг — це постійна турбота працівників і керівників туристичної фірми. Саме якість забезпечує постійний приплив нових клієнтів і стабільну фінансово-економічну діяльність підприємств.
Обеспечение высокого качества услуг - это постоянная забота работников и руководителей туристической фирмы. Именно качество обеспечивает постоянный приток новых клиентов и стабильную финансово-экономическую деятельность предприятий.
Providing high quality services - a constant care workers and managers of tourism firms. It provides a constant flow of quality new customers and stable financial-economic activity of enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4386
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.