Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорській діяльності
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Донецький економіко-гуманітарний інститут
Abstract
Забезпечення високої якості послуг — це постійна турбота працівників і керівників туристичної фірми. Саме якість забезпечує постійний приплив нових клієнтів і стабільну фінансово-економічну діяльність підприємств.
Обеспечение высокого качества услуг - это постоянная забота работников и руководителей туристической фирмы. Именно качество обеспечивает постоянный приток новых клиентов и стабильную финансово-экономическую деятельность предприятий.
Providing high quality services - a constant care workers and managers of tourism firms. It provides a constant flow of quality new customers and stable financial-economic activity of enterprises.
Обеспечение высокого качества услуг - это постоянная забота работников и руководителей туристической фирмы. Именно качество обеспечивает постоянный приток новых клиентов и стабильную финансово-экономическую деятельность предприятий.
Providing high quality services - a constant care workers and managers of tourism firms. It provides a constant flow of quality new customers and stable financial-economic activity of enterprises.
Description
Citation
Бедрадіна Г. К. Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорчькій діяльності / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених. — 2009. - С. 32-34.