Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4415
Title: Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку
Other Titles: Модернизация концепции маркетинга в XXІ веке в пределах парадигмы устойчивого развития
Modernization marketing concept in XXІ century within the paradigm of sustainable development
Authors: Андрєєва, Н.М.
Андреева, Н.Н.
Andryeyeva, N.
Citation: Андрєєва Н. М. Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку / Н. М. Андрєєва, М. Окландер // Економіст. – 2010. – №11. – С. 23–25.
Issue Date: 2010
Publisher: Економіст
Keywords: сталий розвиток
екологічний маркетинг
соціальний маркетинг
гуманістичний маркетинг
устойчивое развитие
экологический маркетинг
социальный маркетинг
гуманистический маркетинг
sustainable development
environmental marketing
social marketing
humanistic marketing
Abstract: В статті розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обґрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.
В статье рассматривается сущность модернизации концепции маркетинга в пределах парадигмы устойчивого развития. Обосновывается, что современное видение концепции социально-этичного маркетинга должна содержать три концептуальных направления: социальный, гуманистический, экологический.
Іn the article essence of modernization of marketing conception is examined within the limits of paradigm of steady development. Grounded, that modern vision of conception of the socialethics marketing must contain three conceptual directions: social, humanism, ecological.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4415
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.