Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.date.accessioned2016-01-21T11:59:14Z-
dc.date.available2016-01-21T11:59:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М. Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку / Н. М. Андрєєва, М. Окландер // Економіст. – 2010. – №11. – С. 23–25.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4415-
dc.description.abstractВ статті розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обґрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматривается сущность модернизации концепции маркетинга в пределах парадигмы устойчивого развития. Обосновывается, что современное видение концепции социально-этичного маркетинга должна содержать три концептуальных направления: социальный, гуманистический, экологический.-
dc.description.abstractІn the article essence of modernization of marketing conception is examined within the limits of paradigm of steady development. Grounded, that modern vision of conception of the socialethics marketing must contain three conceptual directions: social, humanism, ecological.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЕкономістru_RU
dc.subjectсталий розвитокru_RU
dc.subjectекологічний маркетингru_RU
dc.subjectсоціальний маркетингru_RU
dc.subjectгуманістичний маркетингru_RU
dc.subjectустойчивое развитиеru_RU
dc.subjectэкологический маркетингru_RU
dc.subjectсоциальный маркетингru_RU
dc.subjectгуманистический маркетингru_RU
dc.subjectsustainable developmentru_RU
dc.subjectenvironmental marketingru_RU
dc.subjectsocial marketingru_RU
dc.subjecthumanistic marketingru_RU
dc.titleМодернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвиткуru_RU
dc.title.alternativeМодернизация концепции маркетинга в XXІ веке в пределах парадигмы устойчивого развитияru_RU
dc.title.alternativeModernization marketing concept in XXІ century within the paradigm of sustainable developmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.