Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухарская, Н.А.-
dc.contributor.authorКухарська, Н.О.-
dc.contributor.authorKuharskaya, N.-
dc.date.accessioned2016-01-22T13:00:14Z-
dc.date.available2016-01-22T13:00:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКухарская Н. А. Методические основы формирования и реализации маркетинговой стратегии предприятия / Н. А. Кухарская // Вісник Хмельницького національного університету. – 2015. - № 4, Т. 3. – С. 220-225.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4424-
dc.description.abstractПредложено авторское определение понятия маркетинговой стратегии и разработаны методические основы и методы ее формирования, приемлемые для разных типов предприятий. Расширено представление о маркетинговой стратегии, сущностью которой является создание эффективной системы управления для закрепления определённой доли рынка, обеспечения необходимого уровня прибыльности, контроля над рынками и ценами для планирования многократных связей покупателей с производителем, превращение покупательной способности в конкретный спрос на товар или услугу. Определены основные принципы формирования маркетинговой стратегии: по отношению к размерам и структуре рынка; по выбору ведущих факторов обеспечения спроса; по выбору степени активности маркетинга по отношению к потребителю; по реагированию на изменения рыночной конъюнктуры; по выбору реакции на изменения рыночной конъюнктуры; по модификации товаров в связи и изменением рыночной конъюнктуры; по формированию и сохранению индивидуальности предприятия. Предложен алгоритм выполнения маркетингового исследования, предусматривающий проведение последовательно двенадцати этапов. Предложен алгоритм выбора маркетинговой стратегии по этапам, факторам, методам. Сформулированы требования, предъявляемые к стратегии маркетинга, принципы и критерии формирования стратегии, разработан алгоритм проведения маркетингового исследования и алгоритм выбора маркетинговой стратегии.ru_RU
dc.description.abstractЗапропоновано авторське визначення поняття маркетингової стратегії та розроблено методичні основи і методи її формування, прийнятні для різних типів підприємств. Розширено уявлення про маркетингову стратегію, сутністю якої є створення ефективної системи управління для закріплення певної частки ринку, забезпечення необхідного рівня прибутковості, контролю над ринками і цінами для планування багаторазових зв'язків покупців з виробником, перетворення купівельної спроможності в конкретний попит на товар або послугу. Визначено основні принципи формування маркетингової стратегії: по відношенню до розмірів і структурі ринку; за вибором провідних чинників забезпечення попиту; за вибором ступеня активності маркетингу по відношенню до споживача; з реагування на зміни ринкової кон'юнктури; за вибором реакції на зміни ринкової кон'юнктури; по модифікації товарів у зв'язку і зміною ринкової кон'юнктури; по формуванню та збереженню індивідуальності підприємства. Запропоновано алгоритм виконання маркетингового дослідження, що передбачає проведення послідовно дванадцяти етапів. Запропоновано алгоритм вибору маркетингової стратегії по етапах, факторам, методам. Сформульовано вимоги, пропоновані до стратегії маркетингу, принципи і критерії формування стратегії, розроблений алгоритм проведення маркетингового дослідження і алгоритм вибору маркетингової стратегії.-
dc.description.abstractThe author 's definition of the marketing strategy and methodical bases and methods of its formation, suitable for different types of businesses. Expanded understanding of the marketing strategy, the essence of which is the establishment of an effective control system to secure a certain market share, ensure the necessary level of profitability, control markets and prices for scheduling multiple links buyers with the manufacturer, the transformation of the purchasing power of a specific demand for a product or service. The basic principles of marketing strategy: with respect to the size and structure of the market; at the choice of the leading factors for the demand; optionally degree marketing activity with respect to the user; to respond to changing market conditions; at the choice of the reaction to market changes; modification of goods in connection and changing market conditions; the formation and preservation of individual enterprises. An algorithm for performing market research, providing for twelve consecutive stages. The algorithm of choice of marketing strategy by stages, factors methods. The requirements imposed on the marketing strategy, the principles and criteria of formation of strategy, the algorithm of market research and marketing strategy selection algorithm.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectалгоритм маркетингового исследованияru_RU
dc.subjectалгоритм выбора маркетинговой стратегииru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectалгоритм маркетингового дослідженняru_RU
dc.subjectалгоритм вибору маркетингової стратегіїru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectalgorithm of marketing researchru_RU
dc.subjectalgorithm of marketing strategy choiceru_RU
dc.titleМетодические основы формирования и реализации маркетинговой стратегии предприятияru_RU
dc.title.alternativeМетодичні засади формування та реалізації маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.title.alternativeMethodical bases of forming and implementation of marketing strategy of enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.