Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4425
Назва: Реализация стратегии развития предприятия
Інші назви: Реалізація стратегії розвитку підприємства
Implementation of enterprise development strategy
Автори: Кухарская, Н.А.
Кухарська, Н.О.
Kuharskaya, N.
Бібліографічний опис: Кухарская Н. А. Реализация стратегии развития предприятия / Н. А. Кухарская // Ефективна економіка. – 2015 – №11. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?n=11&y=2015
Дата публікації: 2015
Ключові слова: предприятие
стратегия развития
реализация стратегии
структура и алгоритм плана
підприємство
стратегія розвитку
реалізація стратегії
структура і алгоритм плану
enterprise
development strategy
strategy improvement
structure and algorithm of the plan
Короткий огляд (реферат): Предложены методические основы преобразования стратегии развития предприятия в планы и программы, являющиеся инструментами реализации стратегии. Преобразование стратегии для реализации предлагается осуществлять с помощью стратегического плана. Стратегический план – документ, отражающий сегодняшние шаги предприятия, направленные на формирование его будущего состояния и обеспечение условий развития. Он конкретизирует миссию предприятия и является основой для всех текущих и оперативных планов, обеспечивает их совместимость и дает представление о будущих направлениях деятельности с учетом определенных ограничений, прежде всего экономических. Стратегические меры имеют направления, но не имеют ни временного, ни стоимостного ограничения. Эти меры, перенесённые из стратегии в стратегический план, должны содержать время их реализации и стоимость. Для стратегического плана определены цели, задачи, методология, система, предмет и принципы стратегического планирования. Дан состав документов, которые должен содержать стратегический план. Этот состав документов включает результаты анализа и прогноза развития предприятия, определение миссии, целей и стратегий развития, планы маркетинга, производства, снабжения, продаж, финансов, развития предприятия. Предложен алгоритм стратегического планирования, включающий следующие этапы: анализ тенденций и перспектив; создание системы прогнозов; определение приоритетов; организация процесса стратегического планирования; собственно планирование; управление процессом реализации плана; контроль выполнения плана; корректировка плана и деятельности предприятия. Доказано, что стратегический план не достаточно гибок, чрезмерно ориентирован на рост прибыли, расширение рынка, создается формально как способ выражения философии. Тем не менее без стратегического планирования предприятие не может выжить в современных нестабильных условиях, так как стратегический план показывает направления стабильной деятельности, определяет приоритеты распределения ресурсов, формирует критерии успеха, создает предпосылки для координации деятельности подразделений, формирует у менеджеров и персонала образ мышления и поведения, ориентирован в будущее, сдерживает стремление к максимизации текущей прибыли.
Запропоновано методичні засади перетворення стратегії розвитку підприємства в плани і програми, що є інструментами реалізації стратегії. Перетворення стратегії для реалізації пропонується здійснювати за допомогою стратегічного плану. Стратегічний план - документ, що відображає сьогоднішні кроки підприємства, спрямовані на формування його майбутнього стану і забезпечення умов розвитку. Він конкретизує місію підприємства і є основою для всіх поточних і оперативних планів, забезпечує їх сумісність і дає уявлення про майбутні напрямки діяльності з урахуванням певних обмежень, насамперед економічних. Стратегічні заходи мають напрямки, але не мають ні часу, ні вартісного обмеження. Ці заходи, перенесені зі стратегії в стратегічний план, повинні містити час їх реалізації та вартість. Для стратегічного плану визначені цілі, завдання, методологія, система, предмет і принципи стратегічного планування. Дан склад документів, які повинен містити стратегічний план. Цей склад документів включає результати аналізу і прогнозу розвитку підприємства, визначення місії, цілей і стратегій розвитку, плани маркетингу, виробництва, постачання, продажів, фінансів, розвитку підприємства. Запропоновано алгоритм стратегічного планування, що включає наступні етапи: аналіз тенденцій та перспектив; створення системи прогнозів; визначення пріоритетів; організація процесу стратегічного планування; власне планування; управління процесом реалізації плану; контроль виконання плану; коригування плану та діяльності підприємства. Доведено, що стратегічний план не досить гнучкий, надмірно орієнтований на зростання прибутку, розширення ринку, створюється формально як спосіб вираження філософії. Проте без стратегічного планування підприємство не може вижити в сучасних нестабільних умовах, так як стратегічний план показує напрямки стабільної діяльності, визначає пріоритети розподілу ресурсів, формує критерії успіху, створює передумови для координації діяльності підрозділів, формує у менеджерів і персоналу образ мислення і поведінки, орієнтований в майбутнє, стримує прагнення до максимізації поточного прибутку.
Methodical bases of enterprise development strategy transformation into plans and programs that are the parts of strategy are proposed. Strategy transformation will be provided through strategic planning. Strategic plan is the document that shows hodiernal steps of enterprise, aimed at the creation of environment in future and providing conditions for future development. It concretizes the mission of enterprise and is the basis for all current and operational plans, ensures their compatibility and gives an idea of future activity in accordance with defined limitations, mainly economic. Strategic actions have directions, but are free of time and cost limits. These actions, transferred from strategy to strategic plan, have to include time and cost of their implementation. Aims, tasks, methodology, system, object and principles are defined for the strategic plan. The list of documents, that strategic plan must include, is given. It includes analysis and forecast of enterprise activity results; mission, aims and development strategies definition; marketing, production, sales, supply, financial, development plans of enterprise. Algorithm of strategic planning, that includes following stages: trend and prospective analysis; forecast system creation; priorities defining; process of strategic planning organization; planning; process of plan implementation management; monitoring of plan implementation; plan and enterprise activity correction. It is proven, that strategic plan is not enough flexible, abundantly oriented on the profit increase, market share expansion, is created only formally as mean of philosophy expression. Nevertheless enterprise cannot survive without strategic planning in today’s unstable conditions, because strategic plan indicates the directions of stable activity, determines the priorities of resources distribution, forms the indicators of success, creates background for department coordination, forms mind and behavior manners that is oriented at future, restrain profit maximization pursuit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4425
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реализация стратегии развития предприятия.pdf312,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.