Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4445
Назва: Introduction to International Marketing: Questions & Answers
Інші назви: Вступ до міжнародного маркетингу: питання та відповіді
Введение в международный маркетинг: вопросы и ответы
Автори: Kozak, Y.
Momotenko (Zborovska), A.
Козак, Ю.Г.
Момотенко (Зборовська), А.С.
Козак, Ю.Г.
Момотенко (Зборовская), А.С.
Бібліографічний опис: Introduction to International Marketing :Questions & Answers. - Edited by Y. Kozak, A Gribincea. – Chisinau: Print-Caro, 2016. - 279p.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Chisinau : Print-Caro
Ключові слова: international marketing
international marketing environment
marketing strategies
international product policy
pricing in international marketing
міжнародний маркетинг
міжнародне маркетингове середовище
маркетингові стратегії
міжнародна товарна політика
маркетингове ціноутворення
международный маркетинг
международная маркетинговая среда
маркетинговые стратегии
международная товарная политика
маркетинговое ценообразование
навчальний посібник
Короткий огляд (реферат): Textbook contains the analysis of the overall framework of international marketing, economic, political-legal, socio-cultural, informational, scientific, technological, demographic and geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on the foreign market. For students of economic universities and faculties.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового, соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок. Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ международного маркетинга, экономического, политико-правового, социально-культурного, информационного, научно-технического, демографического и природно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный рынок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4445
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Introduction to International Marketing Questions & Answers.pdf3,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.