Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4447
Title: Шляхи вдосконалення системи якості обслуговування в готельному бізнесі на прикладі готеля “Континенталь” м.Одеса
Other Titles: Пути совершенствования системы качества обслуживания в гостиничном бизнесе на примере гостиницы "Континенталь" г.Одесса
Ways of improvement of quality of service in the hospitality industry on the example of hotel "Continental" Odessa
Authors: Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
Citation: Бедрадіна Г. К. Шляхи вдосконалення системи якості обслуговування в готельному бізнесі на прикладі готеля “Континенталь” м. Одеса / Г. К. Бедрадіна // Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес». - Черкаси: Черкаський державний технологічний університет, 2015. - С. 203-207.
Issue Date: 2015
Publisher: Черкаський державний технологічний університет
Keywords: якість обслуговування
оцінка недоліків
процес обслуговування
качество обслуживания
оценка недостатков
процесс обслуживания
quality of service
evaluation deficiencies
process service
Abstract: Якість обслуговування - це комплексна категорія, один з найважливіших показників ефективності функціонування готельних підприємств, об'єкт аналізу, планування і управління. Головною складовою всієї системи якісного обслуговування є якість готельних послуг.
Качество обслуживания - это комплексная категория, один из важнейших показателей эффективности функционирования гостиничных предприятий, объект анализа, планирования и управления. Главной составляющей всей системы качественного обслуживания является качество гостиничных услуг.
Quality of service - a comprehensive category, one of the most important indicators of the efficiency of hotel enterprises, object analysis, planning and management. The main component of the entire system of quality service is the quality of hotel services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4447
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.