Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2016-01-27T13:33:40Z-
dc.date.available2016-01-27T13:33:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Шляхи вдосконалення системи якості обслуговування в готельному бізнесі на прикладі готеля “Континенталь” м. Одеса / Г. К. Бедрадіна // Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес». - Черкаси: Черкаський державний технологічний університет, 2015. - С. 203-207.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4447-
dc.description.abstractЯкість обслуговування - це комплексна категорія, один з найважливіших показників ефективності функціонування готельних підприємств, об'єкт аналізу, планування і управління. Головною складовою всієї системи якісного обслуговування є якість готельних послуг.ru_RU
dc.description.abstractКачество обслуживания - это комплексная категория, один из важнейших показателей эффективности функционирования гостиничных предприятий, объект анализа, планирования и управления. Главной составляющей всей системы качественного обслуживания является качество гостиничных услуг.-
dc.description.abstractQuality of service - a comprehensive category, one of the most important indicators of the efficiency of hotel enterprises, object analysis, planning and management. The main component of the entire system of quality service is the quality of hotel services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЧеркаський державний технологічний університетru_RU
dc.subjectякість обслуговуванняru_RU
dc.subjectоцінка недоліківru_RU
dc.subjectпроцес обслуговуванняru_RU
dc.subjectкачество обслуживанияru_RU
dc.subjectоценка недостатковru_RU
dc.subjectпроцесс обслуживанияru_RU
dc.subjectquality of serviceru_RU
dc.subjectevaluation deficienciesru_RU
dc.subjectprocess serviceru_RU
dc.titleШляхи вдосконалення системи якості обслуговування в готельному бізнесі на прикладі готеля “Континенталь” м.Одесаru_RU
dc.title.alternativeПути совершенствования системы качества обслуживания в гостиничном бизнесе на примере гостиницы "Континенталь" г.Одессаru_RU
dc.title.alternativeWays of improvement of quality of service in the hospitality industry on the example of hotel "Continental" Odessaru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.