Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4475
Назва: Ефективність освітніх технологій у вищій школі
Інші назви: Эффективность образовательных технологий в высшей школе
Effectiveness of educational technologies in high school
Автори: Збрицька, Т.П.
Збрицкая, Т.П.
Zbrytska, T.
Бібліографічний опис: Збрицька Т. П. Ефективність освітніх технологій у вищій школі / Т. П. Збрицька // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток національної економіки: теорія і практика». - Івана-Франківськ - Тернопіль: Крок, 2015. - Ч. 1. – С. 382-384.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Крок
Ключові слова: освіта
метазнання
компетентність викладача
конкурентоспроможність фахівця
образование
метазнания
компетентность преподавателя
конкурентоспособность специалиста
education
meta-knowledge
competence of the teacher
the competitiveness expert
Короткий огляд (реферат): Нові соціально-економічні умови змінюють весь освітній процес і актуалізують проблему пошуку ефективних освітніх технологій, що дозволяють досягти сучасного, компетентнісного результату освіти. В статті розглянуто принципові зміни, в сучасних умовах, функцій учасників навчального процесу в діаді «Викладач - Студент» та алгоритм формування метазнань. Запропоновано нові вимоги до професії викладача вищої школи та сучасні вимоги щодо підготовки студента – конкурентоспроможного фахівця. Основний контроль ефективності вищої освіти й якості підготовки фахівців залишається за ринком праці.
Новые социально-экономические условия меняют весь образовательный процесс и актуализируют проблему поиска эффективных образовательных технологий, позволяющих достичь современного, компетентностного результата образования. В статье рассмотрены принципиальные изменения, в современных условиях, функций участников учебного процесса в диаде «Преподаватель - Студент» и алгоритм формирования метазнаний. Предложены новые требования к профессии преподавателя высшей школы и современные требования по подготовке студента - конкурентоспособного специалиста. Основной контроль эффективности высшего образования и качества подготовки специалистов остается за рынком труда.
New socio-economic conditions are changing the entire educational process and update the problem of finding effective educational technologies to achieve a modern, competence-based education results. The article deals with fundamental changes in the current conditions, functions, members of the educational process in a dyad "teacher - student" and the algorithm of forming metaknowledge. Proposed new requirements for the teaching profession of high school and modern requirements for the preparation of the student - the competitive specialist. The main control of the effectiveness of higher education and the quality of training rests with the labor market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4475
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективність освітніх технологій у вищій школі.pdf419,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.