Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗбрицька, Т.П.-
dc.contributor.authorЗбрицкая, Т.П.-
dc.contributor.authorZbrytska, T.-
dc.date.accessioned2016-02-03T08:39:05Z-
dc.date.available2016-02-03T08:39:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗбрицька Т. П. Ефективність освітніх технологій у вищій школі / Т. П. Збрицька // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток національної економіки: теорія і практика». - Івана-Франківськ - Тернопіль: Крок, 2015. - Ч. 1. – С. 382-384.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4475-
dc.description.abstractНові соціально-економічні умови змінюють весь освітній процес і актуалізують проблему пошуку ефективних освітніх технологій, що дозволяють досягти сучасного, компетентнісного результату освіти. В статті розглянуто принципові зміни, в сучасних умовах, функцій учасників навчального процесу в діаді «Викладач - Студент» та алгоритм формування метазнань. Запропоновано нові вимоги до професії викладача вищої школи та сучасні вимоги щодо підготовки студента – конкурентоспроможного фахівця. Основний контроль ефективності вищої освіти й якості підготовки фахівців залишається за ринком праці.ru_RU
dc.description.abstractНовые социально-экономические условия меняют весь образовательный процесс и актуализируют проблему поиска эффективных образовательных технологий, позволяющих достичь современного, компетентностного результата образования. В статье рассмотрены принципиальные изменения, в современных условиях, функций участников учебного процесса в диаде «Преподаватель - Студент» и алгоритм формирования метазнаний. Предложены новые требования к профессии преподавателя высшей школы и современные требования по подготовке студента - конкурентоспособного специалиста. Основной контроль эффективности высшего образования и качества подготовки специалистов остается за рынком труда.-
dc.description.abstractNew socio-economic conditions are changing the entire educational process and update the problem of finding effective educational technologies to achieve a modern, competence-based education results. The article deals with fundamental changes in the current conditions, functions, members of the educational process in a dyad "teacher - student" and the algorithm of forming metaknowledge. Proposed new requirements for the teaching profession of high school and modern requirements for the preparation of the student - the competitive specialist. The main control of the effectiveness of higher education and the quality of training rests with the labor market.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКрокru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectметазнанняru_RU
dc.subjectкомпетентність викладачаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність фахівцяru_RU
dc.subjectобразованиеru_RU
dc.subjectметазнанияru_RU
dc.subjectкомпетентность преподавателяru_RU
dc.subjectконкурентоспособность специалистаru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjectmeta-knowledgeru_RU
dc.subjectcompetence of the teacherru_RU
dc.subjectthe competitiveness expertru_RU
dc.titleЕфективність освітніх технологій у вищій школіru_RU
dc.title.alternativeЭффективность образовательных технологий в высшей школеru_RU
dc.title.alternativeEffectiveness of educational technologies in high schoolru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективність освітніх технологій у вищій школі.pdf419,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.