Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гейна, О.В. | - |
dc.contributor.author | Долинская, В.И. | - |
dc.contributor.author | Гейна, О.В. | - |
dc.contributor.author | Долинська, В.І. | - |
dc.contributor.author | Geyna, O. | - |
dc.contributor.author | Dolinskaia, V. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T11:56:37Z | - |
dc.date.available | 2016-02-03T11:56:37Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гейна О. В. Гуманитарная составляющая обучения русскому языку как иностранному / О. В. Гейна, В. И. Долинская // Язык как фактор интеграции образовательных систем и культур: сб. науч. ст. (по итогам международной научно-практической конференции) / под. ред. И. Б. Игнатовой, Л. Ф. Свойкиной, Л. С. Безкороайной. – Белгород: Политерра, 2014. – Вып. 9. – С. 80-86. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4479 | - |
dc.description.abstract | Статья является итогом многолетнего исследования и апробации психолого-педагогических инструментов гуманизации обучения, представленных в изданном авторами учебном пособии «Собеседник. Коммуникативный курс русского языка для иностранцев». | ru_RU |
dc.description.abstract | Стаття є результатом багаторічного дослідження та апробації психолого-педагогічних інструментів гуманізації навчання, що надані у виданому авторами навчальному посібнику «Собеседник. Коммуникативный курс русского языка для иностранцев». | - |
dc.description.abstract | This paper is the result of many years of research and testing of psychological and pedagogical tools humanization learning presented in a published author textbook "Interlocutor. Communicative course of Russian language for foreigners". | - |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | «Политерра» | ru_RU |
dc.subject | гуманитарная составляющая обучения | ru_RU |
dc.subject | коммуникативная задача | ru_RU |
dc.subject | принципы партнерских отношений | ru_RU |
dc.subject | социальная адаптация | ru_RU |
dc.subject | психостимулирующие факторы обучения | ru_RU |
dc.subject | гуманітарна складова навчання | ru_RU |
dc.subject | комунікативна задача | ru_RU |
dc.subject | принципи партнерських відносин | ru_RU |
dc.subject | соціальна адоптація | ru_RU |
dc.subject | психостимулюючі фактори навчання | ru_RU |
dc.subject | humanitarian component of learning | ru_RU |
dc.subject | communicative task | ru_RU |
dc.subject | the principles of partnership | ru_RU |
dc.subject | social adaptation | ru_RU |
dc.subject | psychostimulant factors training | ru_RU |
dc.title | Гуманитарная составляющая обучения русскому языку как иностранному | ru_RU |
dc.title.alternative | Гуманітарна складова навчання російській мові як іноземній | ru_RU |
dc.title.alternative | Humanitarian constituent of educating to Russian as foreign | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуманитарная составляющая обучения русскому языку как иностранному.pdf | 140,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.