Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4482
Title: | Роль диалогичности в формировании языковой культуры личности |
Other Titles: | Роль діалогічності у формуванні мовної культури особистості Dialogic role in the formation of linguistic culture of personality |
Authors: | Гейна, О.В. Долинская, В.И. Гейна, О.В. Долинська, В.І. Geyna, O. Dolinskaia, V. |
Citation: | Гейна О. В. Роль диалогичности в формировании языковой культуры личности / О. В. Гейна, В. И. Долинская // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. – Киев: КНЕУ, 2015. – С. 46-51. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | КНЕУ |
Keywords: | диалогичность языковая культура коммуникативная компетенция творческий фактор обучения діалогічність мовна культура комунікативна компетенція творчий фактор навчання dialogic language culture communicative competence creativity factor of learning |
Abstract: | Статья представляет собой научное и методическое обоснование диалогичности как приоритетного принципа в формировании языковой культуры личности, реализованного авторами в учебном пособии «Собеседник. Коммуникативный курс русского языка». Стаття є науковим та методичним обгрунтуванням діалогічності як пріоритетного принципу у формуванні мовної культури особистості, реалізованого авторами в навчальному посібнику «Собеседник. Коммуникативний курс русского языка». The article is a scientific and methodological justification dialogic principle as a priority in the formation of linguistic culture of personality, realized by the authors in the textbook "The interviewee. Communicative course of Russian language". |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4482 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Роль диалогичности в формировании языковой культуры личности.pdf | 133,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.