Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4485
Title: Робочий зошит як засіб індивідуалізації процесу навчання
Other Titles: Рабочая тетрадь как средство индивидуализации процесса обучения
Workbook as a means of individualization of learning process
Authors: Гейна, О.В.
Гейна, О.В.
Geyna, O.
Citation: Гейна О. В. Робочий зошит як засіб індивідуалізації процесу навчання / О. В. Гейна // «Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов». Матеріали VI Міжнародної науково-методичної конференції, 8-9 жовтня 2015 р. – Одеса: СПД-ФО Бровкін О. В., 2015. – С. …
Issue Date: 2015
Publisher: СПД-ФО Бровкін О.В.
Keywords: робочий зошит
мовне портфоліо
самостійна робота студентів
рабочая тетрадь
языковое портфолио
самостоятельная работа студентов
workbook
language portfolio
independent work of students
Abstract: У статті надано опис можливих шляхів організації навчального матеріалу в робочому зошиті з російської мови як мови спеціальності. Обґрунтовано доцільність використання кросвордів у робочому зошиті. Автори статті розглядають робочий зошит як мовне портфоліо студента.
В статье представлено описание возможных путей организации учебного материала в рабочей тетради по русскому языку как языку специальности. Обоснована целесообразность использования кроссвордов в рабочей тетради. Авторы статьи рассматривают рабочую тетрадь как языковое портфолио студента.
The article contains a description of possible ways of educational material in the workbook with Russian as the language specialty. The expediency of using crossword workbook. The authors consider the workbook as a language student portfolio.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4485
Appears in Collections:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.