Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Назва: Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг
Інші назви: Системы менеджмента качества как средство улучшения процесса предоставления гостинничных услуг
Quality Management System as a means of improving the delivery of hotel services
Автори: Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг / Л. А. Траченко // Інноваційні технології у виробництві та підготовці фахівців технологічної, професійної освіти та сфери обслуговування: збірник наукових праць за матеріалами IV Всеукраїнської науково-практичної конференції 22-23 жовтня 2015 р. - Херсон: Видавництво «Айлант», 2015. – С. 183-188.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Херсонський державний університет
Ключові слова: готель
послуги
системи менеджменту якості
міжнародний стандарт ISO 9001
поліпшення якості обслуговування
задоволення споживачів
гостинница
система менеджмента качества
международный стандарт ISO 9001
улучшение качества обслуживания
удовлетворенность потребителей
the hotel
the quality management system
ISO 9001
quality of service improvement
customer satisfaction
Короткий огляд (реферат): Обґрунтувано доцільності створення, впровадження та сертифікації систем менеджменту якості підприємств, що надають готельні послуги як заходу щодо поліпшення діяльності, забезпечення конкурентоспроможності. Досліджено питання щодо складових системи менеджменту якості готелю.
Обоснована целесообразность создания, внедрения и сертификации систем менеджмента качества предприятий, предоставляющих гостиничные услуги как средства по улучшению деятельности, обеспечения конкурентоспособности. Исследован вопрос о составляющих системы менеджмента качества гостинницы.
The expediency of creation, implementation and certification of quality management systems of companies that provide hotel services as a means to improve performance, ensure competitiveness. We study the components of the quality management system Hotels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.