Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Title: Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг
Other Titles: Системы менеджмента качества как средство улучшения процесса предоставления гостинничных услуг
Quality Management System as a means of improving the delivery of hotel services
Authors: Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Citation: Траченко Л. А. Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг / Л. А. Траченко // Інноваційні технології у виробництві та підготовці фахівців технологічної, професійної освіти та сфери обслуговування: збірник наукових праць за матеріалами IV Всеукраїнської науково-практичної конференції 22-23 жовтня 2015 р. - Херсон: Видавництво «Айлант», 2015. – С. 183-188.
Issue Date: 2015
Publisher: Херсонський державний університет
Keywords: готель
послуги
системи менеджменту якості
міжнародний стандарт ISO 9001
поліпшення якості обслуговування
задоволення споживачів
гостинница
система менеджмента качества
международный стандарт ISO 9001
улучшение качества обслуживания
удовлетворенность потребителей
the hotel
the quality management system
ISO 9001
quality of service improvement
customer satisfaction
Abstract: Обґрунтувано доцільності створення, впровадження та сертифікації систем менеджменту якості підприємств, що надають готельні послуги як заходу щодо поліпшення діяльності, забезпечення конкурентоспроможності. Досліджено питання щодо складових системи менеджменту якості готелю.
Обоснована целесообразность создания, внедрения и сертификации систем менеджмента качества предприятий, предоставляющих гостиничные услуги как средства по улучшению деятельности, обеспечения конкурентоспособности. Исследован вопрос о составляющих системы менеджмента качества гостинницы.
The expediency of creation, implementation and certification of quality management systems of companies that provide hotel services as a means to improve performance, ensure competitiveness. We study the components of the quality management system Hotels.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.