Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2016-02-10T08:16:54Z-
dc.date.available2016-02-10T08:16:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг / Л. А. Траченко // Інноваційні технології у виробництві та підготовці фахівців технологічної, професійної освіти та сфери обслуговування: збірник наукових праць за матеріалами IV Всеукраїнської науково-практичної конференції 22-23 жовтня 2015 р. - Херсон: Видавництво «Айлант», 2015. – С. 183-188.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490-
dc.description.abstractОбґрунтувано доцільності створення, впровадження та сертифікації систем менеджменту якості підприємств, що надають готельні послуги як заходу щодо поліпшення діяльності, забезпечення конкурентоспроможності. Досліджено питання щодо складових системи менеджменту якості готелю.ru_RU
dc.description.abstractОбоснована целесообразность создания, внедрения и сертификации систем менеджмента качества предприятий, предоставляющих гостиничные услуги как средства по улучшению деятельности, обеспечения конкурентоспособности. Исследован вопрос о составляющих системы менеджмента качества гостинницы.-
dc.description.abstractThe expediency of creation, implementation and certification of quality management systems of companies that provide hotel services as a means to improve performance, ensure competitiveness. We study the components of the quality management system Hotels.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХерсонський державний університетru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectсистеми менеджменту якостіru_RU
dc.subjectміжнародний стандарт ISO 9001ru_RU
dc.subjectполіпшення якості обслуговуванняru_RU
dc.subjectзадоволення споживачівru_RU
dc.subjectгостинницаru_RU
dc.subjectсистема менеджмента качестваru_RU
dc.subjectмеждународный стандарт ISO 9001ru_RU
dc.subjectулучшение качества обслуживанияru_RU
dc.subjectудовлетворенность потребителейru_RU
dc.subjectthe hotelru_RU
dc.subjectthe quality management systemru_RU
dc.subjectISO 9001ru_RU
dc.subjectquality of service improvementru_RU
dc.subjectcustomer satisfactionru_RU
dc.titleСистеми менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послугru_RU
dc.title.alternativeСистемы менеджмента качества как средство улучшения процесса предоставления гостинничных услугru_RU
dc.title.alternativeQuality Management System as a means of improving the delivery of hotel servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.