Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.date.accessioned2016-02-10T09:40:08Z-
dc.date.available2016-02-10T09:40:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНовошинская Л. В. Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора. / Л. В. Новошинская // Економист. – 2009. – №7. – С. 20−25.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4491-
dc.description.abstractС помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели «пяти конкурентных сил».ru_RU
dc.description.abstractЗа допомогою маркетингових інструментів здійснено конкурентний аналіз діяльності інституційних інвесторів на прикладі страхових компаній України. Виявлено деякі конкурентні переваги і відповідні конкурентні стратегії їх реалізації в умовах фінансової кризи. Апробований спосіб позиціонування страхових компаній в галузі за допомогою моделі «п'яти конкурентних сил».-
dc.description.abstractBy marketings instruments the competition analysis of activity of institucional'nykh investors is carried out on the example of insurance companies of Ukraine. Some competitive edges and proper competition strategies of their realization are exposed in the conditions of financial crisis. The method of keeping of insurance companies is approved in industry by the model of «five competition forces».-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectфинансовый рынокru_RU
dc.subjectинституциональные инвесторыru_RU
dc.subjectстраховые компанииru_RU
dc.subjectконкурентные силыru_RU
dc.subjectфінансовий ринокru_RU
dc.subjectінституційні інвесториru_RU
dc.subjectстрахові компаніїru_RU
dc.subjectконкурентні силиru_RU
dc.subjectfinancial marketru_RU
dc.subjectinstitutional investorsru_RU
dc.subjectinsurance companiesru_RU
dc.subjectcompetitive forcesru_RU
dc.titleМаркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестораru_RU
dc.title.alternativeМаркетингові інструменти протидії фінансовій кризі в діяльності інституційного інвестораru_RU
dc.title.alternativeMarketing tools to counter the financial crisis in the activities of the institutional investorru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.