Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Раскрываются проблемы развития маркетинговых исследований на финансовом рынке Украины в ракурсе банковского маркетинга. Характеризуются особенности банковского маркетинга и его обобщение с точки зрения отдельных ученых. Рекомендуется расширение сферы маркетинговых исследований путем активизации деятельности коммерческого банка на рынке ценных бумаг.
Розкриваються проблеми розвитку маркетингових досліджень на фінансовому ринку України в ракурсі банківського маркетингу. Характеризуються особливості банківського маркетингу і його узагальнення з погляду окремих учених. Рекомендується розширення сфери маркетингових досліджень шляхом активізації діяльності комерційного банку на ринку цінних паперів.
The problems of development of marketings researches open up at the financial market of Ukraine in foreshortening of the bank marketing. The features of the bank marketing and his generalization are characterized from point of separate scientists. Expansion of sphere of marketings researches is recommended by activation of activity of commercial bank at the market of equities.
Розкриваються проблеми розвитку маркетингових досліджень на фінансовому ринку України в ракурсі банківського маркетингу. Характеризуються особливості банківського маркетингу і його узагальнення з погляду окремих учених. Рекомендується розширення сфери маркетингових досліджень шляхом активізації діяльності комерційного банку на ринку цінних паперів.
The problems of development of marketings researches open up at the financial market of Ukraine in foreshortening of the bank marketing. The features of the bank marketing and his generalization are characterized from point of separate scientists. Expansion of sphere of marketings researches is recommended by activation of activity of commercial bank at the market of equities.
Опис
Ключові слова
банковский маркетинг, категории банковского маркетинга: понятие, принципы, концептуальные подходы, межотраслевая и внутриотраслевая конкуренция, банківський маркетинг, категорії банківського маркетингу: поняття, принципи, концептуальні підходи, міжгалузева і внутрігалузева конкуренція, bank marketing, categories of the bank marketing: concept, principles, conceptual approaches, competition
Бібліографічний опис
Новошинская Л. В. Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение./ Л. В. Новошинская // Культура народів Причорномор’я: зб. наук. праць. - 2009. - 155. - С. 54−59.