Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4492
Назва: Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение
Інші назви: Сучасні маркетингові дослідження професійних учасників національного фінансового ринку: наукове бачення
Modern marketing research professional participants of the domestic financial market: the scientific vision
Автори: Новошинская, Л.В.
Новошинська, Л.В.
Novoshynska, L.
Бібліографічний опис: Новошинская Л. В. Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение./ Л. В. Новошинская // Культура народів Причорномор’я: зб. наук. праць. - 2009. - 155. - С. 54−59.
Дата публікації: 2009
Ключові слова: банковский маркетинг
категории банковского маркетинга: понятие
принципы
концептуальные подходы
межотраслевая и внутриотраслевая конкуренция
банківський маркетинг
категорії банківського маркетингу: поняття
принципи
концептуальні підходи
міжгалузева і внутрігалузева конкуренція
bank marketing
categories of the bank marketing: concept
principles
conceptual approaches
competition
Короткий огляд (реферат): Раскрываются проблемы развития маркетинговых исследований на финансовом рынке Украины в ракурсе банковского маркетинга. Характеризуются особенности банковского маркетинга и его обобщение с точки зрения отдельных ученых. Рекомендуется расширение сферы маркетинговых исследований путем активизации деятельности коммерческого банка на рынке ценных бумаг.
Розкриваються проблеми розвитку маркетингових досліджень на фінансовому ринку України в ракурсі банківського маркетингу. Характеризуються особливості банківського маркетингу і його узагальнення з погляду окремих учених. Рекомендується розширення сфери маркетингових досліджень шляхом активізації діяльності комерційного банку на ринку цінних паперів.
The problems of development of marketings researches open up at the financial market of Ukraine in foreshortening of the bank marketing. The features of the bank marketing and his generalization are characterized from point of separate scientists. Expansion of sphere of marketings researches is recommended by activation of activity of commercial bank at the market of equities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4492
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.