Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.date.accessioned2016-02-10T09:56:53Z-
dc.date.available2016-02-10T09:56:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНовошинская Л. В. Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение./ Л. В. Новошинская // Культура народів Причорномор’я: зб. наук. праць. - 2009. - 155. - С. 54−59.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4492-
dc.description.abstractРаскрываются проблемы развития маркетинговых исследований на финансовом рынке Украины в ракурсе банковского маркетинга. Характеризуются особенности банковского маркетинга и его обобщение с точки зрения отдельных ученых. Рекомендуется расширение сферы маркетинговых исследований путем активизации деятельности коммерческого банка на рынке ценных бумаг.ru_RU
dc.description.abstractРозкриваються проблеми розвитку маркетингових досліджень на фінансовому ринку України в ракурсі банківського маркетингу. Характеризуються особливості банківського маркетингу і його узагальнення з погляду окремих учених. Рекомендується розширення сфери маркетингових досліджень шляхом активізації діяльності комерційного банку на ринку цінних паперів.-
dc.description.abstractThe problems of development of marketings researches open up at the financial market of Ukraine in foreshortening of the bank marketing. The features of the bank marketing and his generalization are characterized from point of separate scientists. Expansion of sphere of marketings researches is recommended by activation of activity of commercial bank at the market of equities.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectкатегории банковского маркетинга: понятиеru_RU
dc.subjectпринципыru_RU
dc.subjectконцептуальные подходыru_RU
dc.subjectмежотраслевая и внутриотраслевая конкуренцияru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectкатегорії банківського маркетингу: поняттяru_RU
dc.subjectпринципиru_RU
dc.subjectконцептуальні підходиru_RU
dc.subjectміжгалузева і внутрігалузева конкуренціяru_RU
dc.subjectbank marketingru_RU
dc.subjectcategories of the bank marketing: conceptru_RU
dc.subjectprinciplesru_RU
dc.subjectconceptual approachesru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.titleСовременные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видениеru_RU
dc.title.alternativeСучасні маркетингові дослідження професійних учасників національного фінансового ринку: наукове баченняru_RU
dc.title.alternativeModern marketing research professional participants of the domestic financial market: the scientific visionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.