Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493
Назва: Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments
Інші назви: Теоретичні передумови використання маркетингу на сегменах фінансового ринку
Теоретические предпосылки использования маркетинга на сегментах финансового рынка
Автори: Novoshynska, L.
Новошинська, Л.В.
Новошинская, Л.В.
Бібліографічний опис: Novoshynska L. Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments / L. Novoshynska // Collection of scientific works «Socio-Economic Research Bulletin». – 2015 – № 59.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: prerequisites
market
financial market
the financial market substrata
subjects and tools of an exchange
players
network of financial intermediaries
передумови
реальний ринок
фінансовий ринок
субстрати фінансового ринку
суб'єкти та інструменти обміну
гравці
мережі фінансових посередників
предпосылки
реальный рынок
финансовый рынок
субстраты рынка
субъекты и инструменты обмена
игроки
сети финансовых посредников
Короткий огляд (реферат): The main prerequisites of marketing development in the financial market are systematized. Here is defined the interpretation of financial marketing as philosophy of financial business. Prospects of development and introduction of financial marketing in the investment market segments are outlined.
Систематизовані основні передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку. Визначається інтерпретація фінансового маркетингу як філософії фінансового бізнесу. Викладені перспективи розвитку та впровадження фінансового маркетингу в сегментах інвестиційного,страхового та пенсійного ринків.
Систематизированы основные предпосылки развития маркетинга на финансовом рынке. Определяется интерпретация финансового маркетинга как философии финансового бизнеса. Изложены перспективы развития и внедрения финансового маркетинга в сегментах инвестиционного, страхового и пенсионного рынков.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments.pdf103,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.