Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493
Title: Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments
Other Titles: Теоретичні передумови використання маркетингу на сегменах фінансового ринку
Теоретические предпосылки использования маркетинга на сегментах финансового рынка
Authors: Novoshynska, L.
Новошинська, Л.В.
Новошинская, Л.В.
Citation: Novoshynska L. Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments / L. Novoshynska // Collection of scientific works «Socio-Economic Research Bulletin». – 2015 – № 59.
Issue Date: 2015
Keywords: prerequisites
market
financial market
the financial market substrata
subjects and tools of an exchange
players
network of financial intermediaries
передумови
реальний ринок
фінансовий ринок
субстрати фінансового ринку
суб'єкти та інструменти обміну
гравці
мережі фінансових посередників
предпосылки
реальный рынок
финансовый рынок
субстраты рынка
субъекты и инструменты обмена
игроки
сети финансовых посредников
Abstract: The main prerequisites of marketing development in the financial market are systematized. Here is defined the interpretation of financial marketing as philosophy of financial business. Prospects of development and introduction of financial marketing in the investment market segments are outlined.
Систематизовані основні передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку. Визначається інтерпретація фінансового маркетингу як філософії фінансового бізнесу. Викладені перспективи розвитку та впровадження фінансового маркетингу в сегментах інвестиційного,страхового та пенсійного ринків.
Систематизированы основные предпосылки развития маркетинга на финансовом рынке. Определяется интерпретация финансового маркетинга как философии финансового бизнеса. Изложены перспективы развития и внедрения финансового маркетинга в сегментах инвестиционного, страхового и пенсионного рынков.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments.pdf103,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.