Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.date.accessioned2016-02-10T11:18:51Z-
dc.date.available2016-02-10T11:18:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationNovoshynska L. Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments / L. Novoshynska // Collection of scientific works «Socio-Economic Research Bulletin». – 2015 – № 59.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493-
dc.description.abstractThe main prerequisites of marketing development in the financial market are systematized. Here is defined the interpretation of financial marketing as philosophy of financial business. Prospects of development and introduction of financial marketing in the investment market segments are outlined.ru_RU
dc.description.abstractСистематизовані основні передумови розвитку маркетингу на фінансовому ринку. Визначається інтерпретація фінансового маркетингу як філософії фінансового бізнесу. Викладені перспективи розвитку та впровадження фінансового маркетингу в сегментах інвестиційного,страхового та пенсійного ринків.-
dc.description.abstractСистематизированы основные предпосылки развития маркетинга на финансовом рынке. Определяется интерпретация финансового маркетинга как философии финансового бизнеса. Изложены перспективы развития и внедрения финансового маркетинга в сегментах инвестиционного, страхового и пенсионного рынков.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectprerequisitesru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectfinancial marketru_RU
dc.subjectthe financial market substrataru_RU
dc.subjectsubjects and tools of an exchangeru_RU
dc.subjectplayersru_RU
dc.subjectnetwork of financial intermediariesru_RU
dc.subjectпередумовиru_RU
dc.subjectреальний ринокru_RU
dc.subjectфінансовий ринокru_RU
dc.subjectсубстрати фінансового ринкуru_RU
dc.subjectсуб'єкти та інструменти обмінуru_RU
dc.subjectгравціru_RU
dc.subjectмережі фінансових посередниківru_RU
dc.subjectпредпосылкиru_RU
dc.subjectреальный рынокru_RU
dc.subjectфинансовый рынокru_RU
dc.subjectсубстраты рынкаru_RU
dc.subjectсубъекты и инструменты обменаru_RU
dc.subjectигрокиru_RU
dc.subjectсети финансовых посредниковru_RU
dc.titleTheoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segmentsru_RU
dc.title.alternativeТеоретичні передумови використання маркетингу на сегменах фінансового ринкуru_RU
dc.title.alternativeТеоретические предпосылки использования маркетинга на сегментах финансового рынкаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segments.pdf103,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.