Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.date.accessioned2016-02-10T11:35:48Z-
dc.date.available2016-02-10T11:35:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНовошинская Л. В. Исследование деятельности институциональных инвесторов в контексте финансового маркетинга / Л. В. Новошинская // Технологический аудит и резервы производства. – 2015. – №1/5(21). – С. 23-29.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4494-
dc.description.abstractИсследованы современные тенденции развития финансового рынка в контексте финансовой глобализации экономики, институционализации на финансовом рынке. Обозначена целесообразность формирования и использования финансового маркетинга в деятельности институциональных инвесторов в сегментах инвестиционных, страховых и пенсионных рынков. Обоснована теоретическая модель финансового маркетинга – как новая парадигма стратегической маркетинговой деятельности институциональных инвесторов.ru_RU
dc.description.abstractДосліджено сучасні тенденції розвитку фінансового ринку в контексті фінансової глобалізації економіки, інституціоналізації на фінансовому ринку. Позначена доцільність формування та використання фінансового маркетингу в діяльності інституційних інвесторів в сегментах інвестиційних, страхових і пенсійних ринків. Обґрунтовано теоретичну модель фінансового маркетингу – як нової парадигми стратегічної маркетингової діяльності інституційних інвесторів.-
dc.description.abstractThe market situation in the financial market of Ukraine and the euro-zone is investigated. The appearance and transformation of financial globalization, financialization, institutionalization of the financial market are analyzed. The true and apologetics of consumer behavior, of consumer are determined. The main prerequisites for the use of financial instruments are identified in order to establish the market prospects for its use in the activities of institutional investors – Collective Investment Institutions (CII), insurance companies, private pension funds. The investigations show that these investors occupy a rather narrow segment as investment transformers in gross domestic product. The usefulness and importance of obtained data consist in the fact that the philosophy of financial marketing promotes the use of strategic marketing as a paradigm (theoretical model) revitalization of institutional investors. It is investigated the theoretical principles of formation and development of the financial marketing activities of non-bank nstitutional investors.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectфинансовый рынокru_RU
dc.subjectрецессияru_RU
dc.subjectреальный секторru_RU
dc.subjectинституциональные инвесторыru_RU
dc.subjectфинансовая глобализацияru_RU
dc.subjectрезультативностьru_RU
dc.subjectфінансовий ринокru_RU
dc.subjectрецесіяru_RU
dc.subjectреальний секторru_RU
dc.subjectінституційні інвесториru_RU
dc.subjectфінансова глобалізаціяru_RU
dc.subjectрезультативністьru_RU
dc.subjectfinancial marketru_RU
dc.subjectthe recessionru_RU
dc.subjectthe real sectorru_RU
dc.subjectinstitutional investorsru_RU
dc.subjectfinancial globalizationru_RU
dc.subjectproductivityru_RU
dc.titleИсследование деятельности институциональных инвесторов в контексте финансового маркетингаru_RU
dc.title.alternativeДослідження діяльності інституційних інвесторів у контексті фінансового маркетингуru_RU
dc.title.alternativeResearch activities of institutional investors in the context of the financial marketingru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.