Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.date.accessioned2016-02-10T11:49:28Z-
dc.date.available2016-02-10T11:49:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНовошинская Л. В. Приоритеты практического маркетинга коммерческого банка в регионах Украины / Л. В. Новошинская // Економіка і регіон: зб. наукових праць. – 2009. – №1(20). – С. 188-192.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4495-
dc.description.abstractДается критическая оценка корректности проведения маркетинговых исследований в деятельности коммерческих банков в региональном разрезе. Анализируются допускаемые неточности в процессе использования маркетинговых технологий в банковском бизнесе. Предлагаются варианты уточнения отдельных понятий и категорий в сфере банковского маркетинга, как в эмпирическом, так и теоретическом контексте.ru_RU
dc.description.abstractВизначена критична оцінка коректності проведення маркетингових досліджень в діяльності комерційних банків в регіональному розрізі. Аналізуються неточності, що допускаютьс, в процесі використання маркетингових технологій в банківському бізнесі. Пропонуються варіанти уточнення окремих понять і категорій у сфері банківського маркетингу, як в емпіричному, так і теоретичному контексті.-
dc.description.abstractThe critical estimation of correctness of leadthrough of marketings researches is given in activity of commercial banks in a regional cut. The assumed inaccuracies are analysed in the process of the use of marketings technologies in bank business. The variants of clarification of separate concepts and categories are offered in the field of the bank marketing, both in empiric and theoretical context.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectбэнчмаркингru_RU
dc.subjectконкурентное преимуществоru_RU
dc.subjectкапитал банкаru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectконкурентное преимуществоru_RU
dc.subjectкапитал банкаru_RU
dc.subjectbank marketingru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.subjectcompetitive advantageru_RU
dc.subjectthe bank's capitalru_RU
dc.titleПриоритеты практического маркетинга коммерческого банка в регионах Украиныru_RU
dc.title.alternativeПріоритети практичного маркетингу комерційного банку в регіонах Україниru_RU
dc.title.alternativePriorities practical marketing of commercial banks in the regions of Ukraineru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.