Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4499
Title: | Удосконалення організації самостійної роботи у контексті завдань Болонського процесу |
Other Titles: | Усовершенствование организации самостоятельной работы в контексте задач Болонского процесса Improving the organization of independent work in the context of the objectives of the Bologna Process |
Authors: | Ковальська, Н.А. Ковальская, Н.А. Kovalska, N. |
Citation: | Ковальська Н. А. Удосконалення організації самостійної роботи у контексті завдань Болонського процесу / Н. А. Ковальська, Г. Д. Джунусалієва // Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-методичної конференції «Управління якістю підготовки фахівців». – Одеса: ОДБА «Зовнішрекламсервіс», 2008. – С. 50-51. |
Issue Date: | 2008 |
Keywords: | самостійна робота мова професійного спілкування самостоятельная работа язык профессионального общения independent work professional communication language |
Abstract: | Розглянуто шляхи підвищення якості навчання мові спеціальності. Визначено основну мету вдосконалення організації самостійної та індивідуальної роботи студентів-першокурсників при вивченні курсу «Українська мова професійного спілкування». Рассмотрены пути повышения качества обучения языку специальности. Определена основная цель улучшения организации самостоятельной и индивидуальной работы студентов-первокурсников при изучении курса «Украинский язык профессионального общения». The ways of improving the quality of language teaching profession. It defines the overall goal of improving the organization of independent and individual work of first-year students at course studying "Ukrainian language for professional communication". |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4499 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Удосконалення організації самостійної роботи у контексті завдань Болонського процесу.pdf | 79,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.