Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4514
Назва: Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезень
Інші назви: Особенности сегментации рынка в сфере железнодорожных пассажирских перевозок
Features segmentation market in rail passenger traffic
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезень // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Теорія та практика управління економічним розвитком» (Київ, 22-24 листопада 2012 року). – у 3томах. – Донецьк : ООО «Фирма «Друк-Инфо», 2012. – Т. 2. - С. 150-151.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТОВ «Друк-Інфо»
Ключові слова: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
сегментування ринку
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
сегментирование рынка
railway transport
marketing
cargo
transportation
Короткий огляд (реферат): Запропоновано ознаки, які є специфічними для проведення сегментування транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень, зокрема «дальність» та «мета поїздки».
Предложено признаки, которые являются специфическими для проведения сегментирования транспортного рынка в сфере пассажирских перевозок, в частности «дальность» и «цель поїздки».
Proposed features that are specific to the segmentation of the transport market in passenger transport, including the range and purpose of the trip.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4514
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.