Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4514
Title: Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезень
Other Titles: Особенности сегментации рынка в сфере железнодорожных пассажирских перевозок
Features segmentation market in rail passenger traffic
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезень // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Теорія та практика управління економічним розвитком» (Київ, 22-24 листопада 2012 року). – у 3томах. – Донецьк : ООО «Фирма «Друк-Инфо», 2012. – Т. 2. - С. 150-151.
Issue Date: 2012
Publisher: ТОВ «Друк-Інфо»
Keywords: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
сегментування ринку
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
сегментирование рынка
railway transport
marketing
cargo
transportation
Abstract: Запропоновано ознаки, які є специфічними для проведення сегментування транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень, зокрема «дальність» та «мета поїздки».
Предложено признаки, которые являются специфическими для проведения сегментирования транспортного рынка в сфере пассажирских перевозок, в частности «дальность» и «цель поїздки».
Proposed features that are specific to the segmentation of the transport market in passenger transport, including the range and purpose of the trip.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4514
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.