Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
Назва: Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту
Інші назви: Эффективность маркетинговой системы железнодорожного транспорта
The efficiency of the marketing system of railway transport
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Тези доповідей ІІI Міжнародної науково-методичної форум-конференції молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід» (4-5 жовтня 2012 року). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012 – С. 45-47.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Львівський національний університет ім. Івана Франка
Ключові слова: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
оцінка ефективності
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
оценка эффективности
railway transport
marketing
cargo
transportation
evaluation of the effectiveness
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності функціонування маркетингової системи залізничного транспорту. Він передбачає розрахунок інтегрального коефіцієнта ефективності окремо для короткострокового і середньо- і довгострокового періоду планування і являє собою відношення нормалізованих величин пасажиро- або вантажообігу і маркетингових витрат.
Предложен методический подход к определению эффективности функционирования маркетинговой системы железнодорожного транспорта. Он предусматривает расчёт интегрального коэффициента эффективности отдельно для краткосрочного и средне- и долгосрочного периода планирования и представляет собой отношение нормализованных величин пассажиро или грузооборота и маркетинговых расходов.
The methodical approach to determining the efficiency of the marketing system of railway transport. It provides for the calculation of the integral coefficient of efficiency separately for short-term and medium- and long-term planning period and represents the ratio of the normalized values of passenger and freight traffic, and marketing expenses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ.pdf95,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.