Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2016-02-22T10:13:56Z-
dc.date.available2016-02-22T10:13:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Тези доповідей ІІI Міжнародної науково-методичної форум-конференції молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід» (4-5 жовтня 2012 року). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012 – С. 45-47.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515-
dc.description.abstractЗапропоновано методичний підхід до визначення ефективності функціонування маркетингової системи залізничного транспорту. Він передбачає розрахунок інтегрального коефіцієнта ефективності окремо для короткострокового і середньо- і довгострокового періоду планування і являє собою відношення нормалізованих величин пасажиро- або вантажообігу і маркетингових витрат.ru_RU
dc.description.abstractПредложен методический подход к определению эффективности функционирования маркетинговой системы железнодорожного транспорта. Он предусматривает расчёт интегрального коэффициента эффективности отдельно для краткосрочного и средне- и долгосрочного периода планирования и представляет собой отношение нормализованных величин пассажиро или грузооборота и маркетинговых расходов.-
dc.description.abstractThe methodical approach to determining the efficiency of the marketing system of railway transport. It provides for the calculation of the integral coefficient of efficiency separately for short-term and medium- and long-term planning period and represents the ratio of the normalized values of passenger and freight traffic, and marketing expenses.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЛьвівський національний університет ім. Івана Франкаru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectперевезення вантажівru_RU
dc.subjectтранспортні послугиru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectгрузовые перевозкиru_RU
dc.subjectтранспортные услугиru_RU
dc.subjectоценка эффективностиru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcargoru_RU
dc.subjecttransportationru_RU
dc.subjectevaluation of the effectivenessru_RU
dc.titleЕфективність маркетингової системи залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeЭффективность маркетинговой системы железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeThe efficiency of the marketing system of railway transportru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ.pdf95,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.