Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516
Назва: До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспорту
Інші назви: К вопросу об определении понятий «товар» и «сервис» в сфере железнодорожного транспорта
On the definition of "goods" and "services" in the rail sector
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспорту // Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг в Україні» (14-15 грудня 2012 року). – Київ: ВГО «Українська асоціація маркетингу», 2012. – С. 57-59.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ВГО «Українська асоціація маркетингу»
Ключові слова: маркетинг
залізничний транспорт
пасажирські перевезення
залізничні послуги
якість
показники якості
оцінка
маркетинг
железнодорожный транспорт
пассажирские перевозки
железнодорожные услуги
качество
показатели качества
оценка
marketing
railway transport
passenger transportation
railway service
quality
quality indicators
estimation
Короткий огляд (реферат): В статті визначено поняття продукції залізничного транспорту та надано класифікацію показників якості основної залізничної послуги. Розглянуто значення якості послуг в забезпеченні конкурентоспроможності залізничного транспорту.
В статье определено понятие продукции железнодорожного транспорта и представлена классификация показателей качества основной железнодорожной услуги. Рассмотрено значение качества услуг в обеспечении конкурентоспособности железнодорожного транспорта.
The concept of railway transport products is defined and the classification of quality indicators of the main railway service is given in the article.The article is dealing with the quality of services for guarantee of competitiveness of railway transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.