Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4517
Назва: Хронологія досліджень споживчої поведінки
Інші назви: Хронология исследований потребительского поведения
Timeline studies consumer behavior
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Хронологія досліджень споживчої поведінки / І. О. Жарська // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів» (19-20 вересня 2013 року). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 186-188.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТОВ «Атлант»
Ключові слова: маркетинг
поведінка споживача
маркетинг
поведение потребителя
marketing
consumer behavior
Короткий огляд (реферат): Запропоновано чотири етапи становлення і розвитку науки «поведінка споживача», починаючи з філософських вчень періоду Середньовіччя і закінчуючи появою самостійної науки в середині 1950-х років ХХ ст.
Предложены четыре этапа становления и развития науки «поведение потребителя», начиная с философских учений периода Средневековья и заканчивая появлением самостоятельной науки в середине 1950-х годов ХХ в.
The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4517
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХРОНОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ.pdf106,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.