Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
Назва: Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Інші назви: Особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта
Features of marketing system of railway
Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України
Маркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украины
The marketing system of Ukrainian railway transport
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Українська асоціація маркетингу
Ключові слова: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
cargo
transportation
quality
Короткий огляд (реферат): В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
The article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.