Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
Title: Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Other Titles: Особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта
Features of marketing system of railway
Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України
Маркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украины
The marketing system of Ukrainian railway transport
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55.
Issue Date: 2007
Publisher: Українська асоціація маркетингу
Keywords: залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
cargo
transportation
quality
Abstract: В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
The article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.