Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2016-02-22T12:14:24Z-
dc.date.available2016-02-22T12:14:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519-
dc.description.abstractВ статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.ru_RU
dc.description.abstractВ статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.-
dc.description.abstractThe article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherУкраїнська асоціація маркетингуru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectперевезення вантажівru_RU
dc.subjectтранспортні послугиru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectгрузовые перевозкиru_RU
dc.subjectтранспортные услугиru_RU
dc.subjectкачествоru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcargoru_RU
dc.subjecttransportationru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.titleОсобливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeFeatures of marketing system of railwayru_RU
dc.title.alternativeМаркетингова система підприємства залізничного транспорту Україниru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украиныru_RU
dc.title.alternativeThe marketing system of Ukrainian railway transportru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.