Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4520
Назва: Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику
Інші назви: Роль маркетинга в системе аудиторской деятельности предприятия: современный взгляд на проблематику
The place of marketing audit in the complex system of audit at enterprises: a modern view on the problem
Автори: Андрєєва, Н.М.
Андреева, Н.Н.
Andryeyeva, N.
Бібліографічний опис: Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства : сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 56 (1). – C. 11–18. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетинговий аудит
маркетинг
соціальний аудит
екологічний аудит
моніторинг ринку
конкурентоспроможність
маркетинговый аудит
маркетинг
социальный аудит
экологический аудит
мониторинг рынка
конкурентоспособность
marketing audit
marketing
social audit
environmental audit
monitoring of the market
competitiveness
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто причини, які обумовлюють необхідність вивчення та практичного застосування маркетингового аудиту в сучасних умовах. Узагальнено та систематизовано підходи різних авторів до визначення поняття «маркетинговий аудит». Розглянуто взаємозв’язок маркетингового аудиту з іншими видами аудиту підприємства. Запропоновано авторський погляд на формування поняття «маркетинговий аудит». На основі запропонованого визначення, виділено дві групи принципів проведення маркетингового аудиту та визначено сукупність критеріїв для прийняття ефективних маркетингових рішень.
В статье рассмотрены причины, обуславливающие необходимость изучения и практического применения маркетингового аудита в современных условиях. Обобщены и систематизированы подходы различных авторов к определению понятия «маркетинговый аудит». Рассмотрена взаимосвязь маркетингового аудита с другими видами аудита предприятия. Предложен авторский взгляд на формирование понятия «маркетинговый аудит». На основе предложенного определения, выделены две группы принципов проведения маркетингового аудита и определена совокупность критериев для принятия эффективных маркетинговых решений.
The article considers the reasons which necessitate the studying and practical application of marketing audit in modern conditions, analyses a lot of approaches of different authors to definition of the «marketing audit», which are generalized and systematized, considers interrelation of marketing audit with other types of audit of the enterprise, proposes the author’s view of marketing audit concept formation. Two groups of the principles of carrying out marketing audit on the basis of the offered definition were allocated and criteria’s for adoption of effective marketing decisions were defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4520
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 56
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.