Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorAndryeyeva, N.-
dc.date.accessioned2016-02-22T13:07:31Z-
dc.date.available2016-02-22T13:07:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства : сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 56 (1). – C. 11–18. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4520-
dc.description.abstractУ статті розглянуто причини, які обумовлюють необхідність вивчення та практичного застосування маркетингового аудиту в сучасних умовах. Узагальнено та систематизовано підходи різних авторів до визначення поняття «маркетинговий аудит». Розглянуто взаємозв’язок маркетингового аудиту з іншими видами аудиту підприємства. Запропоновано авторський погляд на формування поняття «маркетинговий аудит». На основі запропонованого визначення, виділено дві групи принципів проведення маркетингового аудиту та визначено сукупність критеріїв для прийняття ефективних маркетингових рішень.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены причины, обуславливающие необходимость изучения и практического применения маркетингового аудита в современных условиях. Обобщены и систематизированы подходы различных авторов к определению понятия «маркетинговый аудит». Рассмотрена взаимосвязь маркетингового аудита с другими видами аудита предприятия. Предложен авторский взгляд на формирование понятия «маркетинговый аудит». На основе предложенного определения, выделены две группы принципов проведения маркетингового аудита и определена совокупность критериев для принятия эффективных маркетинговых решений.-
dc.description.abstractThe article considers the reasons which necessitate the studying and practical application of marketing audit in modern conditions, analyses a lot of approaches of different authors to definition of the «marketing audit», which are generalized and systematized, considers interrelation of marketing audit with other types of audit of the enterprise, proposes the author’s view of marketing audit concept formation. Two groups of the principles of carrying out marketing audit on the basis of the offered definition were allocated and criteria’s for adoption of effective marketing decisions were defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсоціальний аудитru_RU
dc.subjectекологічний аудитru_RU
dc.subjectмоніторинг ринкуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсоциальный аудитru_RU
dc.subjectэкологический аудитru_RU
dc.subjectмониторинг рынкаru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectsocial auditru_RU
dc.subjectenvironmental auditru_RU
dc.subjectmonitoring of the marketru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleРоль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуru_RU
dc.title.alternativeРоль маркетинга в системе аудиторской деятельности предприятия: современный взгляд на проблематикуru_RU
dc.title.alternativeThe place of marketing audit in the complex system of audit at enterprises: a modern view on the problemru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 56
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.