Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуговська, І.А.-
dc.contributor.authorВоробйов, А.А.-
dc.contributor.authorЛуговская, И.А.-
dc.contributor.authorВоробьев, А.А.-
dc.contributor.authorLugovska, I.-
dc.contributor.authorVorobiov, A.-
dc.date.accessioned2016-02-23T11:19:29Z-
dc.date.available2016-02-23T11:19:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / І. А. Луговська, А. А. Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет . – Одеса, 2015. – № 56 (1). – С. 71–77.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527-
dc.description.abstractУ статті систематизовано та узагальнено підходи до визначення маркетингових досліджень, на основі чого сформульовано авторське визначення маркетингових досліджень локального ринку. Розглянуто маркетингове дослідження локального ринку як джерело достовірної та надійної інформації для підприємства. Доведено доцільність використання маркетингових досліджень як центральної керівної функції управління підприємством на локальному ринку.ru_RU
dc.description.abstractВ статье систематизированы и обобщены подходы к определению маркетинговых исследований, на основе чего сформулировано авторское определение маркетинговых исследований локального рынка. Рассмотрено маркетинговое исследование локального рынка как источник достоверной и надежной информации для предприятия. Доказана целесообразность использования маркетинговых исследований как центральной руководящей функции управления предприятием на локальном рынке.-
dc.description.abstractThe systematization and generalization of approaches to the definition of marketing research are presented in the article, based on which the authorial definition of marketing research of local market is set. Marketing research of local market as a source of reliable information for an enterprise is considered. Expediency of drawing on marketing research as to the central leading function of management by an enterprise at the local market is well-proven.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема маркетингових досліджень підприємстваru_RU
dc.subjectфункції маркетингового управлінняru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectпроцеси маркетингового дослідження на локальному рівніru_RU
dc.subjectсистема маркетинговых исследований предприятияru_RU
dc.subjectфункции маркетингового управленияru_RU
dc.subjectмаркетинговая информацияru_RU
dc.subjectпроцессы маркетингового исследования на локальном уровнеru_RU
dc.subjectsystem of marketing researches of enterpriseru_RU
dc.subjectfunction of marketing managementru_RU
dc.subjectmarketing informationru_RU
dc.subjectprocesses of marketing research at local levelru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійсненняru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования локального рынка: значения и проблемы реализацииru_RU
dc.title.alternativeMarketing research of the local market: importance and problems of realizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 56



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.